Unity Oktatás

Tartsatok velem, hogy megtanuljátok a Unity használatát. Az alapoktól indulunk és eljutunk a haladó szintig. Iratkozzatok fel a Youtube csatornára, hogy értesüljetek a legújabb oktató anyagokról! Könnyen bele lehet jönni mindenkinek csak javasolni tudom! Kitartónak kell lenni és gyakorolni kell a programozást is (nem muszáj programozni van lehetőség visual scriptingre is = Playmaker vagy Bolt) és a Unity specifikus modulokat is.

Unity Telepítés

+ Letöltés
+ Telepítés
+ Unity Verziók ( Modulok hozzáadása )
+ Visual Studio

Unity alapjainak ismertetése 1. Rész

+ Felület ismertetése
+ Objektum tulajdonságok (Components)
+ Materials
+ Hangok (AudioSource/Listener)

Unity alapjainak ismertetése 2. Rész

+ Canvas (UI Elements)
+ Animator/AnimationClip
+ VideoPlayer

C# alapjainak ismertetése 3. Rész

+ Változók deklarálása
+ Változók inicializálása
+ Metódusok

C# alapjainak ismertetése 4. Rész

+ Feltételes utasítások (IF)
+ Ciklusok (FOR)

C# alapjainak ismertetése 5. Rész

+ Tömbbök (Array)
+ Osztályok (class)

C# alapjainak ismertetése 6. Rész

+ Osztályok (class)
+ Abstract metódus
+ Monobehaviour

C# alapjainak ismertetése 7. Rész

+ Konstruktor (ctor)
+ Felültöltés
+ Namespace

Unity alapjainak ismertetése 8. Rész

+ Transform, GameObject
+ FindObjectOfType, Camera.main
+ Inputs

Unity alapjainak ismertetése 9. Rész

+ Enum
+ [System.Serializable]
+ LinQ

Unity alapjainak ismertetése 10. Rész

+ Color.Lerp
+ Vector3.Lerp

Unity alapjainak ismertetése 11. Rész

+ StartCoroutine()
+ yield return null;
+ yield return StartCoroutine()

Unity alapjainak ismertetése 12. Rész

+ AnimationCurve
+ IEnumerator Start()
+ yield return new WaitWhile(() => Condition);

Unity alapjainak ismertetése 13. Rész

+ Rigidbody
+ Collider

Unity alapjainak ismertetése 14. Rész

+ Prefab
+ Instantiate
+ Resources.Load
+ Resources.UnloadUnusedAssets()

Unity alapjainak ismertetése 15. Rész

+ Abstract class
+ Interface

Unity alapjainak ismertetése 16. Rész

+ Delegate
+ Event
+ Lambda kifejezés

Unity alapjainak ismertetése 17. Rész

+ Érték és Referencia típusok közti különbség
+ Generikus típusok <T>

Unity alapjainak ismertetése 18. Rész

+ Action<T>
+ Lambda kifejezés

Unity alapjainak ismertetése 19. Rész

+ UnityEvent
+ AddListener / RemoveListener

Unity Gaming