Tartsatok velem, hogy megtanuljátok a Unity használatát. Az alapoktól indulunk és eljutunk a haladó szintig. Iratkozzatok fel a Youtube csatornára, hogy értesüljetek a legújabb oktató anyagokról! Könnyen bele lehet jönni mindenkinek csak javasolni tudom! Kitartónak kell lenni és gyakorolni kell a programozást is (nem muszáj programozni van lehetőség visual scriptingre is = Playmaker vagy Bolt) és a Unity specifikus modulokat is.
Unity Telepítés
+ Letöltés
+ Telepítés
+ Unity Verziók ( Modulok hozzáadása )
+ Visual Studio
Unity alapjainak ismertetése 1. Rész
+ Felület ismertetése
+ Objektum tulajdonságok (Components)
+ Materials
+ Hangok (AudioSource/Listener)
Unity alapjainak ismertetése 2. Rész
+ Canvas (UI Elements)
+ Animator/AnimationClip
+ VideoPlayer
C# alapjainak ismertetése 3. Rész
+ Változók deklarálása
+ Változók inicializálása
+ Metódusok
C# alapjainak ismertetése 4. Rész
+ Feltételes utasítások (IF)
+ Ciklusok (FOR)
C# alapjainak ismertetése 5. Rész
+ Tömbbök (Array)
+ Osztályok (class)
C# alapjainak ismertetése 6. Rész
+ Osztályok (class)
+ Abstract metódus
+ Monobehaviour
C# alapjainak ismertetése 7. Rész
+ Konstruktor (ctor)
+ Felültöltés
+ Namespace
Unity alapjainak ismertetése 8. Rész
+ Transform, GameObject
+ FindObjectOfType, Camera.main
+ Inputs
Unity alapjainak ismertetése 9. Rész
+ Enum
+ [System.Serializable]
+ LinQ
Unity alapjainak ismertetése 10. Rész
+ Color.Lerp
+ Vector3.Lerp
Unity alapjainak ismertetése 11. Rész
+ StartCoroutine()
+ yield return null;
+ yield return StartCoroutine()
Unity alapjainak ismertetése 12. Rész
+ AnimationCurve
+ IEnumerator Start()
+ yield return new WaitWhile(() => Condition);
Unity alapjainak ismertetése 13. Rész
+ Rigidbody
+ Collider
Unity alapjainak ismertetése 14. Rész
+ Prefab
+ Instantiate
+ Resources.Load
+ Resources.UnloadUnusedAssets()
Unity alapjainak ismertetése 15. Rész
+ Abstract class
+ Interface
Unity alapjainak ismertetése 16. Rész
+ Delegate
+ Event
+ Lambda kifejezés
Unity alapjainak ismertetése 17. Rész
+ Érték és Referencia típusok közti különbség
+ Generikus típusok <T>
Unity alapjainak ismertetése 18. Rész
+ Action<T>
+ Lambda kifejezés
Unity alapjainak ismertetése 19. Rész
+ UnityEvent
+ AddListener / RemoveListener